niedziela, 17 kwietnia 2011

Czas na zmiany...

Po ponad miesięcznej przerwie w publikowaniu postów, postanowiłem odświeżyć mojego bloga. Mam w głowie mnóstwo pomysłów na to jak uczynić go bardziej atrakcyjnym. Zmieniona została całkowicie szata graficzna bloga, dodałem także, widoczną po prawej stronie, wtyczkę społecznościową FB.
Przemiany cały czas trwają - na pasku w górnej części, pojawią się nowe kategorie. Blog będzie być może trochę mniej "sztywny" niż był do tej pory. Co nie oznacza, że zabraknie opisów krwawych walk, oblężeń, okrutnych tortur i innych tego typu przyjemności... o nie, takich tekstów pojawi się na pewno bardzo dużo. Mam także pomysł na serię postów dotyczących znanych (i tych mniej znanych) bitew średniowiecza. Otóż chciałbym, żeby czytelnik mógł niejako wejść w skórę dowódcy... ale na razie nie powiem nic więcej. Dlatego - warto zaglądać w najbliższym czasie na "blogowiecze". Zachęcam do "polubienia" mojej strony na Facebooku, i oczywiście do śmiałego komentowania wszystkiego co na blogu się pojawi (ostra krytyka również będzie mile widziana - oczywiście kulturalna krytyka). Pewien problem istnieje niestety jeżeli chodzi o komentarze: osoby, które nie posiadają konta google mogą zamieszczać komentarze jedynie jako anonimowi użytkownicy. Zachęcam więc do założenia takiego konta w serwisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz